Bine ai venit,
Vizitator
|
"CAST AWAY"
sau tradus in romana "NAUFRAGIATUL" este un film motivational de exceptie! Despre speranta, iubire, viata si perceptia realitatii! Realizat in anul 2000, acesta a beneficiat de actori foarte buni precum Tom Hanks si Helen Hunt si de o regie extraordinara, filmul abordand o viziune realista, palpabila si vie despre reluarea vietii aproape la capatul acesteia. Un film pe care l-am vizionat de 5-6 ori pana acum de la primul contact si pe care o sa il revad cu placere de fiecare data! Citat celebru si nu la intamplare al meu citat preferat: "And I know what I have to do now... I have to keep breathing... Because TOWORROW THE SUN WILL RISE AND WHO KNOWS WHAT THE TIDE COULD BRING..." "Si stiu ce am de facut de acum inainte... Trebuie sa respir in continuare... Pentru ca maine soarele rasare si cine stie ce poate aduce valul..." Vizionare placuta! O seara faina! |
|
Who knows what the tide can bring?!
Ultima editare: by pokuletz78.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
|
T O P
S E C R E T cu aceeaşi traducere şi la noi, este o parodie delicioasă, în care şi-a făcut debutul Val Kilmer şi în care regizorii David Zucker si Jim Abraham au băgat de toate - umor, nazişti, elvişi şi eroi. Dar şi o groază de scene inspirate din: Sunetul muzicii, Top Gun, Laguna albastra, Casablanca, Rambo, etc. O comedie savuroasă pe care v-o recomand cu căldură, căci o să vă ţineţi cu mâinile de burtă!!! Vizionare plăcută! O seară faină! |
|
Who knows what the tide can bring?!
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
|
"MEET JOE BLACK", tradus la noi cu"ÎNTÂLNIREA CU JOE BLACK" este un film bine caracterizat prin cuvântul emoționant. Jucat foarte bine de Claire Forlani, Brad Pitt și Anthony Hopkins formează un trio extraordinar.
Emoția apropierii "sfârșitului" pentru Hopkins și cea a "începutului" pentru Pitt expuse minunat de cei doi prin câteva scene de o tensiune aparte și alte câteva cu un umor rafinat. Un film special aș putea zice, care nu duce lipsă de nimic, trebuie să spun ca mie mi-a întrecut așteptările și ca nu m-am plictisit pe toată durata lui, fiind un film lung. Vizionare plăcută! O zi faină! |
|
Who knows what the tide can bring?!
Ultima editare: by pokuletz78.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
|
Profumo di donna – Parfum de femeie (1974)- 2 nominalizări Oscar, un premiu şi o nominalizare Cannes.
Povestea din film este copiata si americanizata in Scent of a Woman (1992) - cu Al Pacino, film care este mai cunoscut generatiei actuale. Pentru cei care vor sa faca o comparatie va recomand vizionarea filmului pe filmehd.ne : Profumo di donna |
|
Ce este, este.
Ce nu este, nu este. Asta este!
Ultima editare: by Petru.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
Următorii utilizatori v-au mulțumit: daniel, pokuletz78
|
Un film exemplu pentru filmele cu buget redus ce se încearcă așa de des în zilele nostre, dar nu se reușește deloc... este un film extraordinar, pe care vi-l recomand cu căldură!
Se numește 1 2 A N G R Y M E N iar eu aș încerca să îl traduc CEI 12 JURAȚI! Filmul are o manieră extraordinară de a contura adevărul prin mici detalii - foarte importante, de altfel - și trăsăturile cu adevărat importante ale celui care vrea să promoveze acest adevăr... Sau nu! Puteți considera că e vorba despre răstălmăcirea adevărului... Depinde de dumneavoastră de ce parte a liniei doriți să vă situați! Un film superb, un film psihologic, dar foarte lejer... în același timp! Vizionare plăcută! Și bineînțeles... o seară faină! |
|
Who knows what the tide can bring?!
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
|
''Moartea domnului Lăzărescu'', în top 5 al celor mai bune filme ale secolului (New York Times)
Comedia neagră ''Moartea domnului Lăzărescu'' a regizorului român Cristi Puiu a fost inclusă într-un top 5 al celor mai bune filme ale secolului XXI până în acest moment, realizat de criticii de film de la The New York Times Manohla Dargis și A.O. Scott, în colaborare cu mai mulți specialiști în cinematografie. Filmul românesc ocupă locul al cincilea într-o listă de 25 de producții considerate cele mai bune ale acestui secol până în acest moment, după ''There Will Be Blood'' (Paul Thomas Anderson, 2007), ''Spirited Away'' (Hayao Miyazaki, 2002), ''Million Dollar Baby'' (Clint Eastwood, 2004) și ''A Touch of Sin'' (Jia Zhangke, 2013). ''Moartea domnului Lăzărescu'' este povestea tragi-comică a unui pensionar (interpretat de Ion Fiscuteanu) răpus de boală și transferat de la un spital la altul. Filmul a captat atenția criticilor de film pentru fidelitatea cu care redă realitatea contemporană a societății românești, dar și pentru obstacolele absurde cu care aceasta se confruntă. A primit în 2005 premiul ''Un Certain Regard'' la Festivalul de Film de la Cannes. Titlul este un spoiler. Când ne întâlnim pentru prima oară cu domnul Lăzărescu, un pensionar din București în vârstă de 60 de ani (deși arată mai în vârstă), se plânge de dureri de stomac. Aproximativ două ore și jumătate mai târziu — mai mult sau mai puțin în timp real — părăsește această lume, în mod neașteptat și ...neobservat, rezumă A.O. Scott. De ce ar trebui să ne pese? Aceasta este întrebarea — deloc retorică — pusă de acest lungmetraj captivant, sumbru și ciudat de amuzant al lui Cristi Puiu. La Festivalul de Film de la Cannes, ''Moartea domnului Lăzărescu'' se spune că a făcut senzație. ''Ai văzut filmul românesc de trei ore? Oh, frate. Trebuie să-l vezi'', relatează criticul de film american. Și acest lucru încă este adevărat, scrie acesta. ''Filmul domnului Puiu a fost un semn precoce al înfloririi cinematografiei românești care va aduce recunoaștere internațională unor tineri cineaști precum Cristian Mungiu ( ''4 luni, 3 săptămâni și 2 zile'') și Corneliu Porumboiu ( ''Polițist, adjectiv''). La fel ca și colegii săi (cândva rivali), Puiu folosește cadre lungi și mișcări minime ale camerei pentru a crea un sentiment de realitate trăită care te absoarbe aproape până în punctul de claustrofobie. El reperează fără milă absurditățile meschine și marile nedreptăți care definesc viața în România la mai mult de un deceniu după căderea dictaturii comuniste a lui Nicolae Ceaușescu''. Celelalte 15 filme din această listă publicată de The New York Times la 9 iunie sunt: Yi Yi (Edward Yang, 2000), Inside Out (Pete Docter și Ronnie del Carmen, 2015), Boyhood (Richard Linklater, 2014), Summer Hours (Olivier Assayas, 2009), The Hurt Locker (Kathryn Bigelow, 2009), Inside Llewyn Davis (Joel and Ethan Coen, 2013), Timbuktu (Abderrahmane Sissako, 2015), In Jackson Heights (Frederick Wiseman, 2015), L'Enfant (Jean-Pierre și Luc Dardenne, 2006), White Material (Claire Denis, 2010), Munich (Steven Spielberg, 2005), Three Times (Hou Hsiao-hsien, 2006), The Gleaners and I (Agnes Varda, 2000), Mad Max: Fury Road (George Miller, 2015), Moonlight (Barry Jenkins, 2016), Wendy and Lucy (Kelly Reichardt, 2008), I'm Not There (Todd Haynes, 2007), Silent Light (Carlos Reygadas, 2008), Eternal Sunshine of the Spotless Mind (Michel Gondry, 2004), The 40-Year-Old Virgin (Judd Apatow, 2005). AGERPRES/(AS — autor: Mariana Ionescu, editor: Florin Ștefan, editor online: Irina Giurgiu) |
|
" Daca batranetea ar putea si tineretea ar stii ..."
Noi, Mona si Dan ne bucuram de solidaritatea noastra, a tuturor forumistilor. Aveti admiratia noastra ! Fiind aici, simtim prietenia voastra.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
|
Globurile de Aur 2018 | Negrul a dominat pe covorul roşu, în semn de protest faţă de abuzurile sexuale de la Hollywood: Ţinutele care au atras toate p
Colierele scumpe cu forme variate au fost cel mai popular accesoriu ales de actriţele care au participat la gala Globurilor de Aur 2018, majoritatea acestora optând pentru ţinute negre, în semn de protest faţă de abuzurile sexuale de la Hollywood, potrivit The Hollywood Reporter. Înainte de gală - organizată duminică seară, la Beverly Hilton Hotel din Los Angeles, de Asociaţia presei străine de la Hollywood (Hollywood Foreign Press Association) -, unii stilişti au pus sub semnul întrebării mişcarea #WhyWeWearBlack (de ce purtăm negru, n.r.), în sensul în care avalanşa de ţinute negre de pe covorul roşu ar fi plictisitoare. Însă, actriţele care au participat la gală au fost de altă părere şi au ales ţinute negre diverse, care să le pună în valoare personalitatea şi pe care le-au accesorizat cu coliere "statement", strălucitoare, în variate forme şi mărimi. Astfel, actriţa Allison Williams a ales un colier la baza gâtului, cu cinci rânduri, ornat cu diamante albe de 43,15 carate pentru rochia sa Armani Privé. De cealaltă parte, colierele lungi au decorat decolteul unor vedete precum Kate Hudson, care a purtat o rochie Valentino şi o bijuterie din platină cu diamante şi safire. De asemenea, actriţa Issa Rae a optat pentru un colier din diamante şi smaralde, care i-a accesorizat rochia neagră din şifon de la Prabal Gurung. Diamantele albe au părut să domine, regizoarea Greta Gerwig făcând o excepţie, cu colierul său vintage din aur şi diamante, datând din 1980. Ţinutele negre au fost extrem de variate: Catherine Zeta-Jones a optat pentru o rochie transparentă decorată cu paiete, accesorizată cu o pereche de cercei din smaralde, în timp ce Alicia Vikander a purtat o rochie mai degrabă victoriană, cu mâneci transparente şi spate gol. Punctele de culoare au fost mai degrabă minore, fiind reprezentate de machiajul ochilor şi de fâşii de ţesături aplicate pe ţinutele negre. Meher Tatna - preşedintele Hollywood Foreign Press Association - a stârnit vâlvă cu ţinuta sa de un roşu strălucitor, cu accente metalice, însă o sursă apropiată acesteia a declarat pentru AFP că a ales să-şi arate sprijinul faţă de femei purtând o rochie de inspiraţie indiană, celebrând cultura din care provine. Aproape toţi participanţii la gala de duminică s-au îmbrăcat în negru, răspunzând astfel actriţelor şi organizaţiei Time's Up - lansată recent de aproximativ 300 de vedete, printre care Natalie Portman, Reese Witherspoon, Nicole Kidman, Meryl Streep şi Jennifer Lawrence. Asociaţia îşi doreşte să apere victimele abuzurilor sexuale, nu numai pe cele de la Hollywood, ci şi pe cele din domenii mai puţin "glamour", precum restaurante şi agricultură. Mulţi dintre bărbaţii care au participat la gală au purtat insigne prin care sprijineau iniţiativa Time's Up. Unii bărbaţi care anunţaseră înainte de gală că vor purta ţinute negre au fost, însă, ironizaţi, pentru că smochingurile sunt în general de această culoare. "Oamenii sunt acum conştienţi de o balanţă dezechilibrată a puterii. A dus la abuzuri în industria noastră (…) Este peste tot", a declarat Meryl Streep - nominalizată la Globul de Aur pentru rolul din drama "The Post" - pentru postul TV E!. Streep a mai spus că femeile şi bărbaţii de la Hollywood se simt acum "încurajaţi să stea împreună, într-o linie neagră, groasă". Denzel Washington a declarat şi el: "Este importantă această seară, dar este important şi să continuăm. Este important să vedem ce se va întâmpla în anul care vine". Gala Globurilor de Aur 2018 a celebrat lupta împotriva abuzurilor sexuale la Hollywood şi nu numai, după valul de şoc provocat de "scandalul Weinstein", premiile fiind atribuite unor producţii TV şi filme ce au prezentat personaje feminine puternice. Drama "Three Billboards Outside Ebbing, Missouri", de Martin McDonagh, conduce în topul premiilor dedicate cinematografiei, cu patru Globuri de Aur, în timp ce serialul HBO "Big Little Lies" a dominat categoriile dedicate televiziunii, cu patru trofee din şase nominalizări. Nu în ultimul rând, vedeta TV Oprah Winfrey a primit premiul Globul de Aur pentru întreaga carieră (Cecil B. DeMille Award). "Să ne spunem propriul adevăr este cea mai puternică unealtă pe care o avem. Mă simt în mod particular mândră şi inspirată de toate femeile care s-au simţit suficient de puternice să vorbească şi să îşi împărtăşească poveştile personale", a declarat Winfrey în timpul galei. "De prea mult timp, femeile nu erau auzite sau crezute dacă îndrăzneau să spună adevărul în faţa puterii acestor bărbaţi. Dar s-a terminat cu ei! S-a terminat cu ei", a mai spus Winfrey, stârnind ovaţii, dar şi lacrimi în rândul actriţelor care au participat la gală. The New York Times a publicat, la începutul lunii octombrie 2017, o anchetă despre comportamentul de "prădător sexual" al producătorului de cinema Harvey Weinstein. Peste o sută de femei, printre care Ashley Judd, Rose McGowan, Gwyneth Paltrow, Angelina Jolie, Rosanna Arquette, Asia Argento şi Cara Delevingne, l-au acuzat pe Harvey Weinstein de hărţuire, agresiune sexuală şi viol. Trei anchete sunt în curs, deschise de autorităţile din Londra, New York şi Los Angeles. Între timp, Weinstein a fost înlăturat din rândul membrilor Academiei de film americane, Academiei de film britanice şi Sindicatului regizorilor americani. În prezent, autorităţile investighează şi dacă producătorul de film nu a deturnat fonduri cu scopul de a păstra secrete faptele sale. Însă consecinţele acestui scandal au depăşit colinele oraşului Los Angeles. Scandalul nu s-a limitat la industria cinematografiei, atingând şi oficiali ai marilor companii, precum Disney şi Amazon, dar şi zona media. De asemenea, printre vedetele acuzate de abuz sexual se numără actorul Kevin Spacey, regizorul Bryan Singer, actorul Dustin Hoffman, producătorul muzical Russell Simmons, actorul de comedie Louis CK şi actorul Geoffrey Rush. |
|
" Daca batranetea ar putea si tineretea ar stii ..."
Noi, Mona si Dan ne bucuram de solidaritatea noastra, a tuturor forumistilor. Aveti admiratia noastra ! Fiind aici, simtim prietenia voastra.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
|