Bine ai venit,
Vizitator
|
Rampa acces bloc
Rampă acces în bloc/firmă. Rampă pentru cărucioarele de copii. Rampă pentru persoanele cu dizabilități. De astăzi, intrarea în bloc/firmă este mai practicabilă! Venim în sprijinul dvs prin confecționarea și montarea rampelor ce facilitează accesul! Avem în stoc rampe de acces cu dimensiuni standard: - lățime 90 cm x lungime 150 cm/200 cm/300 cm; La cerere se pot realiza și la alte dimensiuni în funcție de spațiul destinat! Măsurătorile & Transportul & Montajul sunt gratuite în București! Livrăm prin curier în toată România! Date de contact: 0736569077 0721835022 P.S. Precizez ca nu fac reclama nimanui . Din potriva, sunt dejamagit ca in Romania lipseste bunul simt si omenia ! Traim in salbaticie ! Ne descurcam individual, daca gasim solutii de ultima instanta ! ![]() ![]() ![]() |
|
" Daca batranetea ar putea si tineretea ar stii ..."
Noi, Mona si Dan ne bucuram de solidaritatea noastra, a tuturor forumistilor. Aveti admiratia noastra ! Fiind aici, simtim prietenia voastra.
Ultima editare: by Mona si Dan.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
|
Cristian xxxxx se simte încrezător.
Salutare tuturor. M-am gândit să încerc marea cu degetul. Am trimis o reclamație legată de lipsa temei întunecate la o bancă. Mi-ar plăcea să dau idei și altor persoane cu probleme, astfel plângându-ne mulți de lucruri mici și repetitiv să realizăm ceva. Iată textul reclamației mele: Sunt client ING de doi ani. De la început, după activarea contului, am sunat și am anunțat că sunt persoană cu dizabilități vizuale grave și pot oferi un certificat de încadrare în grad de handicap. Legat de aplicația HomeBank am avut review făcut prin intermediul Google Play legat de accesibilizare. Am cerut ca fundalul aplicației să respecte tema telefonului Luminos/Întunecat. Fiind nevoit să citesc pe ecran de la 5 cm vă dați seama ce înseamnă un fundal alb și cât rău face ochilor așa o radiație luminoasă. Am văzut în Magazin Play aplicația ING Banking iar autorul este ING Belgium NV. Această aplicație poate respecta tema întunecată introdusă de la Android 10 (actualmente în uz este Android 13). Având în vedere că legea 448/2006 prevede: ART. 71 (1) Până la data de 31 decembrie 2007, autorităţile publice au obligaţia să ia măsuri pentru: a) accesibilizarea paginilor de internet proprii, în vederea îmbunătăţirii accesării documentelor electronice de către persoanele cu handicap vizual şi mintal; în ce măsură ia în calcul ING să respecte accesibilitatea și să facă eforturi minime de accesibilizare? Ar trebui presiuni asupra legiuitorului să forțeze și companiile private la același articol 71 lin legea 448/2006 litera a)? O mulțime de oameni fără deficiențe de vedere se bucură de o astfel de facilitate, chiar părinții sau bunicii tăi au nevoie de această facilitate care nici nu are vreun impact asupra structurii sau securității aplicației. Ca programator, mi-am arătat disponibilitatea de a colabora FĂRĂ PRETENȚII FINANCIARE pentru a rezolva mici probleme de acest fel. Modalitatea e simplă și aș putea fi inclus într-un canal alfa de distribuție pentru a valida probleme de accesibilitate. Vă rog să îmi oferiți un punct de vedere oficial legat de disponibilitatea de accesibilizare și un termen realist de implementare. Sunt hotărât să merg cât mai departe pe la toate autoritățile pentru a rezolva aceste probleme. Sunt hotărât să atrag în acest demers cât mai multe organizații, protecția consumatorului, instituții care monitorizează drepturile persoanelor cu dizabilități. Poate ar fi multe aspecte lipsă din această plăngere dar planul este cel al picăturii chinezești. Să tot iau câte un detaliu de accesibilitate și la interval de săptămâni să tot trimit astfel de mesaj pentru a invada serviciile de suport cu această problemă. Un mesaj prea argumentat și de specialitate este adesea ignorat de departamentul de suport. Sper să mai găsesc printre voi parteneri și susținători. Vă mulțumesc mult și vă doresc toate cele bune tuturor! P.S. Am gasit acest mesaj pe Facebook . Inteleg ca o persoana cu deficit de vedere are aplicatie pe telefonul ei. Si indrazneste sa isi etaleze o nemultumire in public si solicita solidaritate din partea semenilor. De fapt face apel la cultura si civilizatia noastra , a societatii civile. Din pacate , in loc sa primeasca incurajari si sprijin, noi sau unii dintre noi adaugam alte informatii despre alte necazuri. Regret ca nu avem cultura solidaritatii . |
|
" Daca batranetea ar putea si tineretea ar stii ..."
Noi, Mona si Dan ne bucuram de solidaritatea noastra, a tuturor forumistilor. Aveti admiratia noastra ! Fiind aici, simtim prietenia voastra.
Ultima editare: by Mona si Dan.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
|