Bine ai venit, Vizitator
Username: Password:
  • Page:
  • 1
  • 2

SUBIECT: Promotii online

Rasp: Promotii online #29827

Oferte si promotii televizoare LED; Oferte si promotii laptopuri; Oferte si Promotii la electrocasnice; Oferte si promotii tablete; Oferte si promotii la camere video; Oferte si promotii audio-video; Oferte si promotii aparate foto; Oferte si promotii telefoane mobile; Oferte si promotii mobila si decoratiuni.



  • daniel
  • Avatarul lui daniel
  • Deconectat
  • Administrator
  • Cuget, deci exist!
  • Posts: 16167
  • Thank you received: 5267
  • Karma: 40
Respecta-te pe tine insuti si ceilalti la randul lor te vor respecta!
Ultima editare: by daniel.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.

Rasp: Promotii online #29828

Catalog Altex Online; Catalog Ambient Online; Catalog Auchan Online; Catalog Avon online; Catalog Baumax Online; Catalog Billa Online; Catalog Bricostore Online; Catalog Carrefour Online; Catalog Carrefour Market Online; Catalog Cora Online; Catalog Dedeman Online; Catalog Deichmann Online; Catalog Domo Online; Catalog Drogerie Markt; Catalog online eMag Promotii; Catalog EuroGsm Online; Catalog Promotii F64 Online; Catalog Flanco Online; Catalog Germanos Online; Catalog Hervis Sports Online; Catalog IKEA Online 2013; Catalog Intersport Online; Catalog Jysk Online; Catalog Kaufland Online; Catalog Kika Online; Catalog La Redoute online; Catalog LaDoiPasi Online; Catalog Leroy Merlin Online; Catalog Lidl Online; Catalog Media Galaxy Online; Catalog Metro Online - Alimentare; Catalog Metro Online - Produse Nealimentare; Catalog Mr. Bricolage Online; Catalog OBI Online; Catalog Oriflame Online; Catalog Penny Market Online; Catalog Penny Market XXL Online; Catalog Plus Discount Online; Catalog Praktiker Online; Catalog Profi Online; Catalog Quick24 Online; Catalog Real Online; Catalog Selgros Online - Non Food; Catalog Selgros Online - Food; Catalog Sensiblu Online; Catalog Takko Fashion Online; Catalog Tina R online; Catalog Yves Rocher online.

  • daniel
  • Avatarul lui daniel
  • Deconectat
  • Administrator
  • Cuget, deci exist!
  • Posts: 16167
  • Thank you received: 5267
  • Karma: 40
Respecta-te pe tine insuti si ceilalti la randul lor te vor respecta!
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.

Rasp: Promotii online #30534

Start la reduceri: Ce trebuie sa faceti pentru a fi in siguranta in mediul online

Pe 15 ianuarie se da startul la reduceri, atat in magazinele traditionale, cat si in mediul online.

La nivel european, 60 la suta dintre familii prefera sa cumpere online, datorita preturilor si mai scazute din comertul electronic, se arata intr-un comunicat al Mastercard, remis Ziare.com.

Iata cateva sfaturi pentru a va descurca mai bine in acest mediu si pentru a fi in siguranta cand cumparati online:

Inainte de a face o achizitie

1. Cautati adresele web care incep cu https:// ("s" vine de la sigur) si au un simbol in forma de lacat in partea din dreapta jos a barei de instrumente a browser-ului. Acest lucru va confirma ca datele personale sunt transmise in siguranta.

2. Faceti cumparaturi si pe site-uri internationale, unde s-ar putea sa gasiti oferte foarte bune.

3. Cititi politica de confidentialitate a companiei. Puteti gasi informatii despre eforturile sale de a va proteja dreptul la intimitate si despre politicile sale privind colectarea, utilizarea si transferul datelor personale catre alte organizatii.

4. Verificati daca exista simbolurile specifice prin care se arata garantia securitatii oferite de comerciantul online, gen MasterCard SecureCode sau Verified by Visa.

5. Verificati identitatea juridica a magazinului online. Acest lucru include datele de contact, numarul de identificare de la Registrul Comertului, codul unic de inregistrare (VAT code), modalitati de plata si livrare, termeni si conditii, perioada pe care o aveti la dispozitie pentru a va razgandi si politica de returnare.

6. Bazati-va pe familie, prieteni si organizatiile de protectie a consumatorilor pentru recomandari si review-uri ale comerciantului online. Nu cumparati produse sau servicii scumpe de la comercianti despre care nu stiti nimic.

In timpul unei achizitii online

1. Consumatorilor li se pot solicita informatii personale si financiare, necesare pentru tranzactiile cu cardul. Acestea includ: marca sub care este este emis, numarul, numele de pe card, data de valabilitate, codul de siguranta de pe verso-ul cardului (nu si PIN-ul) si adresa de livrare.

2. Pentru a beneficia de maximum de siguranta:

a. Nu divulgati niciodata codul PIN in mediul online.
b. Nu oferiti niciodata informatii financiare si personale, ca raspuns la o solicitare venita pe mail. Companiile de carduri si bancile nu solicita niciodata astfel de informatii pe email.

Dupa o achizitie

1. Pastrati inregistrari ale tranzactiilor online. Acest lucru s-ar putea traduce prin a face o copie tiparita sau una digitala a paginii pe care ati efectuat tranzactia sau a paginii de confirmare a comenzii. O astfel de pagina are rolul unei chitante.

2. Verificati extrasul de cont al cardului dumneavoastra pentru a va asigura ca tranzactiile online au fost procesate corect.

3. Puteti primi banii inapoi daca aveti probleme cu achizitia online pe care ati realizat-o, prin intermediul serviciilor noastre de Chargeback. Aici sunt incluse situatii ca cea in care nu primiti comanda, vi se solicita bani pentru o comanda pe care nu ati facut-o sau primiti un extras de cont ce contine o greseala.

4. Consumatorii sunt sfatuiti intotdeauna sa contacteze mai intai comerciantul online. Totusi, daca problema nu poate fi rezolvata impreuna cu comerciantul, contactati banca emitenta, ca sa aflati mai multe despre optiunile pe care le aveti la dispozitie .

5. Politica Responsabilitate Zero (Zero Liability). Beneficiati de facilitatea de Zero Liability din momentul in care notificati banca despre pierderea sau furtul cardului. Inainte de a notifica banca, sunteti responsabil in limita a 150 de euro, in functie de politicile bancii dumneavoastra. Exista si cateva reguli de care trebuie sa tineti cont, pentru a putea beneficia de Zero Liability: sa aveti contul bancar la zi, fara intarzieri la plata, sa nu fi divulgat nicio informatie care ar fi putut ajuta infractorul sa savarseasca frauda, sa nu fi reclamat doua sau mai multe astfel de situatii in ultimele 12 luni.
  • daniel
  • Avatarul lui daniel
  • Deconectat
  • Administrator
  • Cuget, deci exist!
  • Posts: 16167
  • Thank you received: 5267
  • Karma: 40
Respecta-te pe tine insuti si ceilalti la randul lor te vor respecta!
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
Următorii utilizatori v-au mulțumit: Mona si Dan

Rasp: Promotii online #42024

October Sale - Reduceri de preț la produsele din China

Pentru cititorii acestui articol și care nu sunt bine familiarizați cu comerțul de produse electronice din România (și Europa, în general), am să încerc să explic în câteva rânduri ce se întâmplă și cum funcționează piața în acest domeniu. Evident, există cititori avizați care cunosc foarte bine aceste lucruri, însă pentru cei care (încă) nu știu, informațiile de aici vor face puțină "lumină".

Cum spuneam, clienții români (și europeni) care sunt pasionați de domeniul IT, cunosc foarte bine cum se produc, unde sunt produse și cum ajung în Europa produsele electronice. Cu foarte mici excepții (minuscule, de-a dreptul), tot ce vedem la această oră pe piață în materie de electronice, sunt produse în China. Există marile branduri din industrie, branduri de origine americană, sud-coreană, italiană, germană, etc, companii gigant care în ultimii ani și-au mutat toată producția în China. Singurele lucruri "originale" (într-o mai mică sau mai mare măsură), sunt: ideile, proiectele, conceptul, modelul de business și ...sigla! Cu alte cuvinte, există niște ingineri care proiectează un anumit produs, produs pe care va fi inscripționat un anumit brand și va fi pus în vânzare pe piețele din Europa și SUA respectând modelul de business al brandului respectiv.

Un exemplu ar fi Apple, unul dintre cele mai renumite branduri din lume și care, printre altele, "produce" celebrele telefoane iPhone. Da, acele iPhone-uri pentru care clienții fac cozi de sute sau mii de oameni, clienți care își instalează corturile în fața magazinului așteptând ora de deschidere a magazinului de a doua zi dimineața, pentru a fi printre primii care intră în posesia ultimului model de iPhone. Da, acesta este "modelul de business" al celor de la Apple. Au anumite "standarde" în execuția (finisajele) produselor, standarde pe care le impun fabricilor din China, iar mai apoi "speculează" la maxim brandul și calitățile produselor, făcând bani frumoși de pe urma clienților dispuși să plătească multe sute de dolari pentru un produs "premium" ...produs în China.

Ideea este că, fabricile din China au învățat din asta cel puțin două lucruri:
1.) să producă diverse electronice, și
2.) să facă produse bune.
Iar pasul următor și câte se poate de firesc al fabricanților din China, a fost să încerce să-și vândă produsele sub alte branduri decât cele "renumite" pe plan mondial, însă la un preț mult mai mic. Iar modelul acesta de business a început să funcționeze și rezultatele se văd ...

În acest fel, au apărut pe piață o sumedenie de branduri chineze, majoritatea dintre ele (încă) necunoscute în Europa și SUA. Pentru că, până acum, chinezii au fost ocupați cu producția și mai puțin cu cu marketingul și promovarea. Situația însă începe să se schimbe radical, chinezii vor să intre pe piața europeană și cea americană cu produse ieftine și sub branduri proprii. Iar una dintre modalitățile prin care încearcă să facă asta, este ...internetul. Astfel că, au apărut mai mulți retaileri din China, care s-au concentrat pe promovarea produselor chinezești în Europa și SUA.

Și câteva concluzii scurte: Produsele sub brand chinezesc, sunt ieftine. Iar pe lângă faptul că sunt ieftine, anumiți retaileri vin și cu diverse campanii de reduceri de preț prin care (în anumite perioade) vând produsele și mai ieftin decât prețul lor "de China". Una dintre aceste campanii se numește October Sale și este lansată de către un retailer din China.



Campania October Sale se desfășoară în perioada 20 octombrie 2015 - 26 octombrie 2015 și este împărțită în două, astfel:

  • 20 octombrie - 23 octombrie, vor fi reduceri speciale la OnePlus Two 64GB, Doogee Y100 Pro, Harman Kardon si Beelink X2;
  • 23 octombrie - 26 octombrie, vor fi reduceri speciale la Meizu M2 Note si Doogee Y100X

Există mult mai multe produse în oferta retailerului din China, ofertele pot fi găsite AICI ;)

Din ofertă fac parte telefoane mobile, phablet-uri, tablete, ceasuri "smart"; (smartwatch), echipamente de rețelistică (routere wireless, switch-uri, etc), mediaplayere & TV Box-uri, drone & elicoptere, proiectoare video și multe alte produse.

Vă invit să urmăriți ofertele și dacă ceva "vă trage cu ochiul", puteți comanda direct pe site. Produsele se trimit și în România și există inclusiv variantă de transport gratuit, doar că durează mai mult până ajung produsele - la varianta cu transport gratuit, poate dura aproximativ 60 de zile.


via
  • daniel
  • Avatarul lui daniel
  • Deconectat
  • Administrator
  • Cuget, deci exist!
  • Posts: 16167
  • Thank you received: 5267
  • Karma: 40
Respecta-te pe tine insuti si ceilalti la randul lor te vor respecta!
Ultima editare: by daniel.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
  • Page:
  • 1
  • 2