Bine ai venit,
Vizitator
|
|
"adi chicago Mare ti-e gradina Doamne .......... Din Codurile si Procedurile despre Relatii Intime si Personale ale Statutului Marital intru Marea Sanctitate Spirituala a acestei Binecuvantate Comuniuni si intru Gloria lui Dumnezeu de Ruth Smythers, mult iubita sotie a Reverendului L.D. Smythers, Pastor al Bisericii Metodiste din Arcadia, Confederatia Regionala de Est Publicata in anul Domnului 1894, Ziarul Ghid de Spiritualitate Pentru gingasa tanara femeie care a beneficiat de o buna educatie in Legile Domnului, ziua nuntii este, in mod ironic, atat cea mai fericita cat si cea mai terifianta zi din viata ei. Pe de o parte este nunta in sine, in care mireasa este atractia centrala intr-o frumoasa si inspirata ceremonie, simbolizand triumful ei in a-si asigura un barbat care sa ii indeplineasca toate nevoile pentru tot restul vietii. Pe de alta parte este noaptea nuntii, in cursul careia mireasa trebuie sa platesca tributul, ca sa spunem asa, infruntand pentru prima oara teribila experienta a sexului. In acest punct, dragi cititoare, lasati-ma sa exprim un adevar socant. Exista cateva tinere femei care asteapta noaptea nuntii cu placere si curiozitate! Feriti-va de o asemenea atitudine! Un sot egoist si senzual ar putea usor sa profite de o astfel de mireasa. Trebuie sa nu uitati niciodata una dintre cele mai importante reguli ale Bisericii in ceea ce priveste Casatoria: daruieste putin, daruieste rar, si mai presus de orice, daruieste cu zgarcenie. Altfel, ceea ce ar fi o casatorie normala s-ar transforma intr-o orgie a destrabalarii sexuale. Pe de alta parte, teroarea miresei nu trebuie sa fie extrema. Desi sexul este in cel mai bun caz revoltator si, in cel mai rau caz, dureros, trebuie indurat si asa a fost de la inceputurile timpului, deoarece este compensat de construirea unei relatii monogame si de copiii rezultati din aceasta. Este inutil, in majoritatea cazurilor, ca mireasa sa incerce sa refuze o initiativa sexuala din partea mirelui. In timp ce barbatul ideal s-ar apropia de sotia sa doar la cererea acesteia si doar in scopul procrearii, asemenea nobilitate si lipsa de egoism nu poate fi asteptata din partea barbatilor obisnuiti. Majoritatea barbatilor va cere sa i se ofere sex aproape in fiecare zi. Mireasa inteleapta va permite maxim doua scurte experiente sexuale saptamanal, in timpul primelor luni de dupa casatorie. Apoi, odata cu trecerea vremii, va trebui sa faca orice efort pentru a reduce aceasta frecventa. Sa te prefaci ca esti bolnava, somnolenta, durerile de cap sunt printre cele mai bune prietene ale nevestei in aceasta problema. Argumentele, certurile, mustruluielile si cicalelile s-au dovedit de asemenea a fi foarte eficiente, daca sunt folosite seara tarziu, cam cu o ora inainte de momentul in care sotul ar putea incepe procesul de seductie. Sotiile istete sunt mereu in alerta, cautand noi si din ce in ce mai bune metode de a refuza si descuraja pornirile amoroase ale sotului. O sotie buna trebuie sa ajunga sa reduca contactele sexuale la unul pe saptamana inainte de incheierea primului an de casatorie si la unul pe luna pana la sfaritul celui de-al cincilea an. Pana la a zecea aniversare, multe sotii au reusit sa incheie perioada de a purta in pantece copii si au atins cel mai inalt tel, acela de a stopa definitiv contactele sexuale cu sotul lor. Dupa atat timp petrecut alaturi de sot, deja poate sa se bazeze pe dragostea copiilor si pe presiunile sociale pentru a-l tine acasa. Precum trebuie sa fie mereu atenta sa tina cat mai jos posibil nivelul contactelor sexuale, mireasa inteleapta va fi cel putin la fel de atenta si cu limitarea modului si gradului de desfasurare a actului sexual. Majoritatea barbatilor are de la natura o inclinatie spre perversiune, iar daca li se ofera cea mai mica sansa va vor angaja intr-o mare varietate de practici mai mult decat revoltatoare. Aceste practici includ printre altele: practicarea actului normal in pozitii anormale, atingerea corpului femeii cu buzele si limba, oferirea corpului lor gol pentru a fi explorat cu buzele sau limba de catre sotie. Nuditatea, discutiile despre sex, citirea unor povestiri despre sex, admirarea unor fotografii sau desene cu sugestii sexuale fac parte din obiceiurile adoptate rapid de barbati daca sotiile le permit. O mireasa inteleapta isi va face un tel din a nu ii permite niciodata sotului sa ii vada corpul descoperit si din a nu il lasa nici pe el sa se descopere in fata ei. Sexul, atunci cand nu poate fi prevenit, va fi practicat doar in intuneric total. Multe femei au gasit util sa doarma imbracate noaptea: ele purtand camasi lungi din bumbac, iar ei pijamale. Acestea trebuiesc imbracate in camere separate si nu trebuiesc indepartate in timpul actului sexual. Astfel, doar o minima parte din piele este expusa. Odata ce si-a pus camasa si a stins toate luminile din camera, mireasa trebuie sa se intinda tacuta in pat si sa astepte sosirea mirelui. Cand acesta intra in odaie, bajbaind prin intuneric, femeia nu trebuie sa scoata niciun sunet pentru a-l ghida in directia ei, deoarece ar putea fi considerat un semn de incurajare. Trebuie sa il lase sa se chinuie si sa spere ca se va impiedica si se va rani usor, bun pretext pentru a-i refuza accesul la favorurile ei sexuale. In momentul in care sotul ajunge langa ea, mireasa trebuie sa stea perfect nemiscata. Miscarea corpului ar putea fi interpretata ca excitatie sexuala de catre sotul optimist. Daca incearca sa o sarute pe buze, sotia trebuie sa intoarca usor capul, astfel incat sarutul sa fie pe obraz. Daca incearca sa ii sarute palmele, va trebui sa stranga pumnii. Daca incearca sa ii ridice camasa si sa o sarute in orice alt loc, ea trebuie sa isi traga rapid camasa la loc, sa sara din pat si sa pretinda ca trebuie sa mearga urgent la toaleta. Aceste actiuni ii vor tempera dorinta de a o saruta in locuri interzise. Daca sotul incearca sa isi seduca sotia cu discutii lascive, aceasta isi va aminti instant o intrebare triviala, non-sexuala, pe care sa i-o adreseze. Imediat ce el raspunde, mireasa trebuie sa continue aceasta discutie, indiferent cat de frivola poate parea in acel moment. Intr-un final, sotul va intelege ca daca doreste sa intretina raporturi sexuale cu femeia sa, acestea vor trebui desfasurate fara alte inflorituri amoroase. Nevasta inteleapta ii va permite sotului sa ii ridice camasa nu mai sus de talie, in timp ce el isi va desface doar partea din fata a pijamalei, pentru realizarea conectarii. In timp ce el pufaie si gafaie, ea va ramane perfect tacuta sau va purta comversatii plictisitoare despre treburile casnice. Mai presus de orice, sotia va ramane perfect nemiscata si, sub niciun motiv, nu va ofta sau geme in timpul actului sexual. Imediat ce sotul a incheiat treaba, sotia va incepe sa se planga de diferite probleme ce vor trebui rezolvate de catre sot. Multi barbati simt o placere sexuala majora in a se relaxa dupa comuniunea cu femeia lor, astfel incat sotia trebuie sa se asigure ca nu ii ofera nicio secunda de pace in aceasta perioada, de care el sa se poata bucura. Altfel, barbatul ar putea fi incurajat sa incerce din nou in curand. Un factor pentru care mireasa trebuie sa fie recunoscatoare este faptul ca familia sotului, scoala, biserica si cadrul social au lucrat impreuna de-a lungul vietii acestuia pentru a insamanta in el un profund sentiment de vinovatie si rusine in ceea ce priveste sentimentele sale sexuale. Femeia inteleapta va profita de acest avantaj si isi va urmari telul sau de a limita initial aceste porniri barbatesti, iar apoi de a anihila total dorintele sotului de a se exprima sexual." am inteles cum femeia desteapta isi stapineste barbatul de la sex dar barbatul o stapineste pe femeie de la sex? |
|
Ultima editare: by zaxu.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
|
Cum ar arăta mariajul şi relaţiile sexuale dacă am ţine cont de ce scrie în Biblie: poligamie, adulter şi purificarea virginelor
Relaţiile sexuale şi căsătoria nu sunt prezentate în Biblie într-o lumină atât de castă pe cât susţin adesea persoanele cucernice, pentru care uniunea dintre o femeie şi un bărbat este singura acceptată de Biblie, afirmă psihologul şi scriitoarea Valerie Tarico. Aceasta a făcut o trecere în revistă a altor forme de sexualitate şi de mariaj care se regăsesc în Noul şi în Vechiul Testament, printre care poligamia şi adulterul. Dincolo de monogamie, de uniunea dintre o femeie şi un bărbat, Biblia conţine o mulţime de referiri la practici sexuale şi forme de convieţuire dintre cele mai diverse, multe dintre acestea devenite inacceptabile în societatea modernă. Din această perspectivă, psihologul şi scriitoarea americană Valerie Tarico explică pentru publicaţia „The Independent“ că nu vede de ce nu ar exista mai multă toleranţă şi astăzi pentru altfel de mariaje decât cele heterosexuale, cum ar fi cele homosexuale, care stârnesc atâta indignare în sânul credincioşilor mereu pregătiţi să dea exemple de cumpătare şi decenţă din Biblie. „Biblia include uniunea dintre un bărbat şi o femeie, însă la fel de adevărat este că există o mulţime de referiri care nu condamnă poligamia şi chiar sclavia sexuală, iar uneori menţionează ca practici acceptabile ceea ce azi considerăm incest sau viol“, subliniază psihologul. Aceasta spune că doar pentru că ceva stă scris în Biblie, nu înseamnă neapărat că trebuie să fie preluat ca model de comportament cucernic, ci că fiecare mesaj trebuie cântărit în funcţie de o mulţime de alţi factori. Poligamia Poligamia este prezentă în Vechiul Testament, dar şi în Noul Testament, şi chiar acceptată de Iisus, (Matei 22:23-32). Există şi un site, biblicalpolygamy.com, dedicat analizei a peste 40 de figuri biblice care au avut mai multe neveste. Printre aceste persoane se numără Avraam, Isaac, Regele David (primul rege al Israelului a avut şase soţii, dar fiul lui, Solomon, considerat cel mai înţelept om din lume, a avut 700 de soţii şi 300 de concubine). Sclavia sexuală În Biblie apar chiar reguli referitoare la deţinerea diferitelor tipuri de sclavi. De exemplu, se spune că dacă un bărbat cumpăra o fată evreică, iar aceasta nu reuşea să-i fie pe plac stăpânului, atunci acesta nu putea să o vândă unui străin, ci trebuia să o elibereze, în cazul în care nu putea să se mai îngrijească de ea (Exodul 21:. Purificarea virginelor Virginele reprezintă pradă de război, observă scriitoarea Valerie Tarico, citând Leviticul, Cartea a treia a lui Moise, unde servitorii lui Dumnezeu le poruncesc israeliţilor să ucidă toate femeile midianite capturate în război, „folosite şi murdare“, împreună cu copiii de parte masculină, dar să păstreze virginele pentru ei. Mai mult, Legea lui Moise arată cum trebuie realizat un ritual de purificare a virginelor captive, înainte de a putea trăi în concubinaj. Astfel, stăpânul trebuie să radă fata pe cap, să îi taie unghiile şi să o lase să-şi jelească părinţii, înainte de primul act sexual (Deuteronom 21:10-14). Violul După a fost violată, o fată evreică poate fi vândută violatorului ei pentru sumă care este astăzi echivalentul a 580 de dolari (Deuteronomul 22:28-29). Apoi, acesta trebuie să o păstreze ca una din soţiile sale, pentru toată viaţa, pentru că a fost „umilită“. Incestul Deşi incestul este interzis în Biblie, Dumnezeu a făcut şi excepţii. Atât Avraam cât şi Sara erau originari din Urul Caldeii şi se numeau Avraam şi Sarai, fiind rude. Potrivit unei tradiţii tardive, Sara era sora vitregă a lui Aavram, având amândoi acelaşi tată. Căsătoria între fraţi vitregi şi surori vitrege este interzisă mai târziu, (Leviticul), dar pe vremea lui Avram era permisă. (,,Răspuns-a Avraam: „Am socotit că prin ţinutul acesta lipseşte frica de Dumnezeu şi voi fi omorât din pricina femeii mele. Cu adevărat, ea mi-e soră după tată, dar nu ştiu după mamă, iar acum mi-e soţie.”) Nu în ultimul rând, Lot şi fiicele sale s-au retras într-o peşteră, după ce Dumnezeu a distrus cetăţile Sodoma şi Gomora. Locul este cunoscut şi sub numele de "Peştera Seducerii”, pentru că cele două fete şi-au îmbătat tatăl şi l-au sedus, temându-se că nu-şi vor mai găsi soţi, apoi fiecare a dat naştere câte unui fiu, Moab şi Ben-ami. Adulterul După şapte decenii fără copii, soţia nefericită a lui Avraam, Sara, îi spune acestuia să se culce cu sclava ei, în speranţa că îşi vor face o familie cu ajutorul ei. Astfel, sclava ei, Hagar, rămâne însărcinată. Două generaţii mai târziu, soţiile lui Iacob, Lia şi Rahela, fac acelaşi lucru: îşi trimit sclavele să se unească cu Iacob în speranţa că una va reuşi să-i ofere mai mulţi fii decât cealaltă (Geneza 30:10-22). Căsătoria cu văduva fratelui În cazul în care un bărbat murea, atunci era de datoria fratelui său să se căsătorească şi să-i lase gravidă văduva, dacă aceasta nu reuşise să aibă copii. Un exemplu este Onan, care s-a căsătorit cu Tamara, văduva fratelui său, Ir, şi s-a culcat cu ea, dar şi-a vărsat sămânţa pe jos, ca aceasta să nu rămână însărcinată. Onan este omorât de Dumnezeu pentru că preferase să-şi irosească sămânţa în loc să-i ofere urmaşi fratelui său. (Geneza 38:8-10). Tradiţie care se regăseşte şi în Noul Testament, (Matei 22:24-28). Multe din normele dezbătute în Vechiul Testament nu sunt anulate sau condamnate de Iisus, subliniază scriitoarea, ci sunt susţinute în Noul Testament, iar Matei a grăit astfel în numele Mântuitorului: "Să nu credeţi că am venit să dau la o parte Legea sau Profeţii. Nu, ci am venit ca să arăt adevăratul lor sens. Pentru că, într-adevăr, câtă vreme vor exista cerul şi pământul, nici măcar o literă sau o parte a vreunei litere din Lege nu va fi înlăturată. Tot ceea ce este scris în Lege se va întampla întocmai". (Matei 5:17-18) via |
|
Respecta-te pe tine insuti si ceilalti la randul lor te vor respecta!
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
|
Sexul în familia creştină
Sexualitatea corect înţeleasă şi practicată într-o familie creştină trebuie să îndeplinească anumite condiţii, conform creştinortodox.ro: să fie în interiorul căsătoriei religioase, să fie între un bărbat şi o femeie, să nu evite naşterea de prunci (care rămâne un scop de bază al sexului), să nu se petreacă în perioadele de post, sărbătoare, sarcină, alăptare şi menstruaţie, decât ca pogorământ faţa de slăbiciunea unuia dintre soţi, să fie înteleasă în dreapta credinţă (adică nici în mod exagerat, ca fiind un scop principal al vieţii, nici în mod habotnic, ca fiind de la diavol). Echilibrarea diferenţelor dintre femeie şi bărbat în ceea ce priveşte nevoile trupeşti sunt redate în afirmaţia Sfântului Pavel, care spune că timpul în care cei doi soţi nu se apropie trupeşte trebuie hotărât "cu bună învoială", adică de comun acord, păstrând comuniunea sufletească. În caz contrar, din pricina refuzului unuia dintre soţi, celălalt a săvârşit preadesfrânare, culcându-se cu altcineva, după cum se arată pe creştinortodox.ro. Pe de altă parte, dorinţele, unirile şi actele sexuale sunt considerate perverse atunci când direcţionează greşit afecţiunea, energiile şi interesele sexuale în moduri recunoscute de Biserică drept moduri care îndepărtează de unirea cu Dumnezeu. „Sexualitatea trebuie direcţionată spre unirea soţului cu soţia, într-un singur trup, în scopul zămislirii de prunci şi al însoţirii într-o relaţie de comuniune menită să ducă, în cele din urmă, dincolo de patimă“, se arată pe site-ul amintit. Sfaturi intime pentru cuplurile căsătorite a oferit şi duhovnicul Arsenie Boca, îndrumări regăsite în cărţile publicate de-a lungul timpului. Despre amintitul echilibru sexual între soţi acesta explica: „Energia genezică este necesară soţilor, în familia constituită legal, civil şi bisericeşte, pentru echilibrul mintal. Regula de aur constă în evitarea extremelor: nici abuz din partea unuia, nici refuz din partea celuilalt. Dar să nu se creadă că între cele două extreme totul este îngăduit. Trebuie păstrată o anumită frână, un anumit calendar, după calendarul bisericesc.“ Zicerile sale vin ca explicaţie la ceea ce se arată în Biblie (I Corinteni 7, 2-5): "Din cauza desfrânarii, fiecare să-şi aibă femeia sa şi fiecare femeie să-şi aibă bărbatul său. Bărbatul să-i dea femeii iubirea datorată, asemenea şi femeia bărbatului. Femeia nu este stăpână pe trupul său, ci bărbatul; asemenea nici bărbatul nu este stăpan pe trupul sau, ci femeia. Să nu vă lipsiţi unul de altul, decât cu buna învoială pentru un timp, ca să vă îndeletniciţi cu postul şi cu rugăciunea, şi iarăşi să fiţi împreună, ca să nu vă ispitească satana, din pricina neînfrânării voastre." Sexul în familia creştină: păcatul copilulului conceput în Post sau în Săptămâna Mare O problemă spinoasă este cea a copilului conceput în perioada Postului sau a Săptămânii Mari, fiind o situaţie care intră tot în categoria plăcerilor. După cum afirma preotul Eugen Tănăsescu, blogger adevărul.ro, Trăim nişte vremuri foarte pornografizate, în care căutăm mai mult plăcerea sexului, nu şi roada sexualităţii, şi anume procrearea. Dumnezeu a lăsat omului această plăcere a sexualităţii pentru că prin act în sine se concepe un copil, iar plăcerea este ca o binecuvântare pentru responsabilitatea ce urmează. Omul aruncă însă roada la o parte, pentru că omul modern nu mai vrea copilul, ci numai plăcerea. Însă conceperea unui copil în perioada postului înseamnă că nu ai conştiinţă creştină. Neavând conştiinţa creştină, spun sfinţii părinţi ai Bisericii, pui în pericol atât viaţa ta, cât şi a copilului. Nu doar în sens fizic, ci mai grav, îi pui în pericol viaţa sufletească, identitatea, educaţia lui, iar toată viaţa sa va fi bulversată, spunea acesta. Sexul în familia creştină: păcatul cu gândul sau pofta se zămisleşte mai întâi în gând Postul nu înseamnă doar să respecţi reguli alimentare şi să te reţii de la plăcerile trupeşti, ci şi să nu păcătuieşti cu gândul. “Dacă nu porneşti întărit trupeşte la acest drum, degeaba o faci. Postul nu este o detoxifiere alimentară, postul creştin te detoxifică, dacă vreţi, de cea mai mare toxină, numită păcat”, avertizează preotul. Deci, când spunem că vrem să postim cât mai creştin, odată cu trupul trebuie automat să postească şi sufletul. “Păcatul cu gândul ţine de ideea că pofta se zămisleşte mai întâi în gând. De aceea, Hristos spune în Evanghelie un lucru despre adulter care i-a uimit pe mulţi. «E adevărat că cel care se uneşte în afara căsătoriei cu o femeie păcătuieşte, dar Eu vă zic vouă că şi cine a şi poftit femeie în inima lui, a şi desfrânat, chiar fără a face fapta.» Puterea de a te abţine trupeşte închide un cerc, pentru că are un răspuns. Nu poţi să posteşti trupeşte dacă nu posteşti şi sufleteşte. Pentru că pofta te va face la un moment dat să cauţi. Aşa că începe să posteşti cu sufletul şi o să vezi că apare şi puterea de posti cu trupul. Pentru că încerci să dobândeşti altceva, cuvântul lui Dumnezeu, harul divin, şi încerci să-l dobândeşti pe măsură ce te depărtezi de păcat, de aceste pofte lumeşti, imoralităţi etc. Dar pentru a vedea cum te însănătoşeşti, trebuie să iei medicamentul. Nu degeaba sunt mulţi cei care spun că nu pot ţine acele zile de post negru. Nu pot pentru că pofta încă lucrează în ei. Când ai omorât pofta va veni şi putinţa, pentru că te vei hrăni cu har divin. Dumnezeu chiar te hrăneşte, dar pe măsură ce te îndrepţi curăţindu-te“, după cum arăta preotul şi bloggerul adevarul.ro. Eugen Tănăsescu. La rândul său, Mitropolitul Clujului, Andrei Andreicuţ, declara într-un interviu acordat adevarul.ro că Dumnezeu ne-a lăsat cu un scop: „Adevărul este că Dumnezeu i-a lăsat omului sexul ca lumea să meargă înainte. O fi şi o plăcere? O fi şi o plăcere, dar nu aceasta e pe primul loc. Pe primul loc e comuniunea dintre soţ şi soţie care se concretizează prin naşteri de prunci şi merge societatea înainte.“ Sexul în familia creştină: zilele în care relaţiile intime între soţi nu sunt indicate Nu în ultimul rând, poveţele părintelui Arsenie Boca despre viaţa de familie, cuplu şi despre relaţiile intime au fost publicate şi în cartea „Tinerii, familia şi copiii născuţi în lanţuri”, unde se arată că desfrânarea în familie duce la naşterea unor copii slabi: „În cadrul familiei există o întreagă gamă a desfrânării, prin aşa zisele aberaţii sexuale, încât se pune accentul numai pe plăcerea erotică, nebunească, care devine o a doua natură a soţilor, încât ajung sărăciţi de putere şi robiţi de plăcere. Când se întâmplă să vină şi o zămislire, nedorită sau prin accident, energia naturală slăbită va da un copil slăbănog sau debil fizic şi mintal.” Duhovnicul Arsenie Boca vorbea şi despre sexul în timpul sarcinii, care vor afecta nou născutul: „Sfătuiţi pe oameni ca să păzească nepătată sarcina, căci orice legatură trupească peste copilul din pântece, e rea, căci se întipăresc în copil toate poftele părinţilor şi la împlinirea vârstei toate răsar ca ciupercile după ploaie, toate faptele tatălui. Când creşte copilul, cresc şi faptele moştenite. De îndată ce oferi sufletului venit de la Dumnezeu o temniţă întunecoasă, peste care ai semănat toate roadele, va covârşi omul cel din afară pe cel dinăuntru”. Alte îndrumări ale lui Arsenie Boca se refereau la zilele în care relaţiile intime între soţi nu sunt indicate: „Vremi oprite sunt acestea: cele patru posturi mari, cele trei zile de post pe săptămână (miercuri şi vineri, iar luni, numai daca este voinţă), sărbătorile şi zilele asupra sărbătorilor (inclusiv duminica - ziua domnului şi sâmbăta), vremea necurăţiei, vremea de slăbiciune sau de boală a unuia din soţi, vremile de tulburări şi războaie precum şi oarecare vreme după acestea, pentru cei care au luat parte la ele. Vremea oprită cu mare asprime este toată vremea sarcinii, precum şi vremea alăptării”. via |
|
Respecta-te pe tine insuti si ceilalti la randul lor te vor respecta!
Ultima editare: by daniel.
Administratorul a dezactivat accesul public la scriere.
Următorii utilizatori v-au mulțumit: Mona si Dan
|
|